niedziela, 21 października 2012

Pierwszy Post na nowym blogu ;d

Hej, o to moj pierwszy post na tym blogu mialam juz kiedys bloga o sobie ale mialam zalamanie nerwowe wzgledem hejterow, dzieki moim NAJ:* otrzasnelam sie i zalozylam nowego bloga 

Kochani moi hejterzy z poprzedniego bloga,moje NAJlepsze przyjaciolki mnie czegos nauczyly, wiec teraz mozecie mi naskoczyc nie bede sie wami przejmowac ;d  
No, wracajac na tym blogu beda outfity(nie przyjmuje wiadomosci ze kogos kopiuje -,-) i wiesciz mojego codziennego zycia, jak bede miala czas i chec to moze zrobie filmik :p Jak na kazdym sensownym blogu, bede musiala dodawac zdjecia no niestety, nie lubie siebie ani swojej twarzy, ale skoro ten blog ma przetrwac to ja ujawnie, coz pisac bede w zaleznosci od mojego czasu, chodze do 6 klasy wiec duzo go nie mam prze demna gimnazjum wiec to sie = jeszcze mnie czasu-,-do waszej wiadomosci mam 12 lat urodziny mam 28 listopada, a moje imie to Klaudia(nawet sie nie przedstawilam taka ja madra ;D)Nazwisko to Ogonowska dlatego miedzy innymi znajomi mowia na mnie"ogon" choc nie za bardzo za tym przepadam szczegolnie w miejscach publicznych -,-
Wiec tak dzis jeszcze napisze posta o moim dzisiejszym dniu :D
Paaa Kotki :*




Klaudia*-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz