niedziela, 28 października 2012

Nieobecność

Hej, przepraszam za nieobecnosc spowodowana byla ona tym ze nie moglam sie zalogowac, inne komplikacje tez byly poniewaz MOJ komputer sie delikatnie mowiac zjumal, cos z ekranem bylo nie tak, w kazdym badz razie wszystko sprawdzalam na kompie dziadkow, lecz nie moglam sie zalogowac na blogspota ale dzisiaj sie udalo w koncu <EPIC WIN!> Dni mojej nieobecnosci spedzilam normalnie, nic specjalnego sie nie dzialo, ostatnio jestem bardzo aktywna na YouTubie, ogladam dosc sporo filmow lecz narazie swoich nie publikuje a mam ich dwa w zanadzrzu, juz dwa opublikowalam, tych 2 dwuch mi sie nie chce mam o wiele bardziej ciekawsze rzeczy do roboty niz czekanie pol godziny az zacny film sie zaladuje ;d
Ostatnio mam ogromnego lenia, dzis juz niedziela, a ja wczoraj caly dzien w pizamie i dzisz tez, na dworzu mroz, chyba nwm nie bylam patrzac na ludzi, to raczej zimno :D Dzisiaj dzien strasznie przymulony, moze to ze wgledu na te zmiany czasowe, tak czy inaczej od poniedzialku w szkole bede tylko 3 dni poniewaz, czwartek i piatek wolne!4 dni wolnego, och jak milo uwielbiam takie tygodnie :3Ja sie troche rozpisalam  a i tak za duzo nie moge pisac bo i tak nikt nie czyta :d
Dzisiaj foci nie ma bo na wszystkich wygladam jak idiotka ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz